Şos. Alexandriei, nr. 249, Bragadiru, Ilfov
Tel: 021-4480795 Fax:021-4480795
 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 Pagina de Facebook   Pagina facebook

  • Prima pagina
  • Orasul Bragadiru
  • Consiliul local
    • PROIECTE DE HOTARARI ALE CONSILIULUI LOCAL
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
    • HOTARARI ALE CONSILIULUI LOCAL
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
    • RAPOARTE DE ACTIVITATE
    • PROCESE VERBALE ALE SEDINTELOR CONSILIULUI LOCAL
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
    • DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
    • SEDINTE ONLINE CONSILIUL LOCAL
  • Comunicate
    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
  • Impozite si Taxe locale
    • ACTE NECESARE
    • ANUNTURI COLECTIVE
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
    • PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR PRIN SELFPAY
    • PLATA ONLINE PRIN GHISEUL.RO
    • CERTIFICATE FISCALE ONLINE
  • Informatii Publice
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
  • Monitorul Oficial Local
    • Regulamentele privind procedurile administrative
    • Hotararile autoritatii deliberative
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
    • Dispozitiile autoritatii deliberative
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
    • Documente si informatii financiare
    • Alte documente
  • Contact

Util Cetatenilor

  • Informatii de interes public
  • Strategia Integrata de Dezvoltare Urbana (SIDU)
  • Cereri si formulare
  • Terenuri pentru tineri
  • Procedura de achiziție publică a unui împrumut rambursabil
  • Alegeri din data de 09.06.2024

Conducere

Primar: Gabriel Lupulescu

Viceprimar:Dumitrescu Dan Gabriel

Secretar: Ionita Veronica

Administrator Public: Ion Olteanu

SIPOCA

Plata impozitelor prin SelfPay

112

Program audiente

Primar: Gabriel Lupulescu

Ultima Vineri a fiecarei luni 10:00 - 12:00


Viceprimar: Dumitrescu Dan Gabriel

Luni: 10:00 - 12:00


Secretar: Ionita Veronica

Miercuri: 10:00 - 12:00


 

Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenta Persoanelor

Sef Serviciu: Radu Daniela

Pentru mai multe informatii sunati la numarul: 021.448.09.72, fax: 021.448.10.61 sau prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

  

Informare privind eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE

 

Începând cu data de 15.05.2025, ora 10:00, emiterea Cărții Electronice de Identitate este disponibilă și la nivelul celor 25 de servicii publice comunitare locale de evidență a persoanelor ale județului Ilfov. Persoanele interesate de obținerea unei cărți electronice de identitate pot solicita acest lucru printr-o programare, exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI; https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/.

Potrivit Hotărârii Guvernului nr. 1335/2023 pentru stabilirea condițiilor, limitelor și a mecanismului de asigurare a contravalorii cărții electronice de identitate, asigurarea contravalorii cărților electronice de identitate în perioada de implementare a Planului Național de Redresare și Reziliență al României se realizează din fonduri alocate cu această destinație, până la atingerea țintelor aferente investiției, astfel:

  • prima carte electronică de identitate este gratuită;
  • eliberarea unei noi CEI se realizează pe baza documentului care face dovada achitării contravalorii actului de identitate, în valoare de 70 de lei;
  • pentru eliberarea CEI înainte de împlinirea vârstei de 14 ani părinții minorului achită taxa privind contravaloarea actului de identitate, în valoare de 70 de lei;
  • minorii care solicită eliberarea CEI cu 30 de zile înainte de împlinirea vârstei de 14 ani beneficiază de gratuitate;
  • contravaloarea CIS este în cuantum de 40 lei.

Potrivit prevederilor art. 16, alin. (3) din O.U.G. nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cetățeanul poate opta pentru:

a) Cartea Electronică de Identitate;

b) Cartea de Identitate Simplă.

Contravaloarea CEI și CIS se achită la ghișeele unităților CEC BANK în contul colector al Companiei Naționale “Imprimeria Națională” S.A. și la stațiile de plată SelfPay.

 

Pentru eliberarea CEI înainte de împlinirea vârstei de 14 ani, se respectă regimul juridic care reglementează eliberarea CEI pentru minorul care a împlinit vârsta de 14 ani, cu următoarele precizări:

1. Cererea se semnează de către ambii părinți;

-În situația în care minorul este însoțit numai de unul dintre părinți, se prezintă și declarația celuilalt părinte, din care să rezulte că este de acord cu eliberarea actului de identitate, autentificată la misiunea diplomatică a României din statul în care acesta se afla, la notarul public din țară ori la autoritățile străine competente. În acest ultim caz, declarația va fi prezentată tradusă și legalizată potrivit normelor legale în vigoare.

-Dacă există neînțelegeri între părinți cu privire la exprimarea acordului ori unui dintre părinți se află în imposibilitatea de a-și exprima voința, CEI se eliberează în baza unei hotărâri judecătorești rămasă definitivă.

2. Imaginile impresiunilor papilare nu se preiau pentru minorii cu vârsta de la 0 până la 12 ani;

3. Începând cu vârsta de 12 ani, CEI se eliberează cu imaginile impresiunilor papilare;

4. Cererea pentru eliberare CEI nu se semnează de minorul cu vârsta între 0 – 14 ani;

5. CEI se înmânează unuia dintre părinți/persoanei menționate la art. 12 din O.U.G. nr. 97/2005, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

6. Nu se eliberează carte de identitate simplă minorilor care nu au împlinit vârsta de 14 ani.

 

CEI și CIS nu se eliberează pe bază de procură specială.

Informații utile

  • Monitorul Oficial Local
  • Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic si Autoritate Tutelara
  • Compartiment Monitorizare Proceduri Administrative
  • Serviciul Comunicare, Relatii cu Publicul, Registratura Generala, Arhiva
  • Serviciul Registrul Agricol, Cadastru, Agricultura si Spatiu Locativ
  • Arhitect Sef
  • Serviciul Buget, Finante, Contabilitate
  • Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Proiecte si Programe de Dezvoltare
  • Directia Politia locala
  • Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta
  • Serviciul Gospodarire, Intretinere, Reparatii si De Deservire
  • Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenta Persoanelor
    • Publicatii casatorii 2025
    • Compartimentul Stare Civila
    • Compartimentul de Evidenta a Persoanelor
  • Compartiment Monitorizare si Administrare a Unitatilor de Invatamant
  • Compartiment de Utilitate Publica Privind Transportul de Persoane in Regim de Taxi
  • Casa de cultura Mihai Eminescu
  • Directia de Asistenta Sociala
  • Administrator public
  • Biblioteca
  • Cultura
  • Strategia Nationala Anticoruptie

Telefoane Utile

Primaria Oras Bragadiru: 0214480795

Institutia Prefectului Ilfov: 0213112862

Consiliul Judetean Ilfov: 0212125701

Politia Bragadiru: 021 448 14 26 

Politia Locala: 0743 211 626

Posta Bragadiru: 021 448 08 24 

Casa de Pensii: 021 212 12 35 

Electrica: 021 9291 

Distrigaz: 021 448 04 61 

Policlinica Bragadiru: 021 448 12 01 

Apel Unic de Urgenta: 112

Copyright © Primaria Orasului Bragadiru 2025 All rights reserved. _
Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenta Persoanelor